Sunday, July 24, 2011

Spastic Quadreplegia both asphgxia with Bilateral Hamstring tightness

Citer hari Rabu yang lepas. Iffat ada appointment jumpa pakar tulang kanak-kanak untuk confirmkan perlu atau tidak kena Operation...
Dapat je nombor tunggu dalam 1 jam, no iffat pun kena panggil.. Dr pakar pun tgk cek dan terus buat desion untuk operate Iffat. Kali ni Dr Diagnose Iffat sbagai Spastic Quadreplegia both asphgxia with Bilateral Hamstring tightness.. tu dia berbelit lidah..



Selama 8 tahun, ni kali ketiga Iffat kena operation.. hmm aku tawakal dan redha dengan dugaan ni. hmm aku pun tak tahu nak cakap apa.. bila Dr explain semuanya aku pun setuju dan Dr cakap buat operation pada 01.08.2011 first day puasa.. Aku on je.. tapi kena minta pertolongan adik aku... yelah aku mesti sibuk ngan Iffat.. Ikhwan pulak sekolah... Semoga apa yang dirancang akan berjalan dengan lancar.. Insya Allah...

No comments: