Monday, October 10, 2011

Berblogging semula

Salam Kengkawan

Semua dah sedia maklum bahawa Mummy akan pergi menunaikan Fardhu Haji pada 12hb Oktober sehingga 27 November ni...


So salah satu sebab yang aku tak update blog adalah kerna aku sibuk menguruska mummy, pastu menguruskan Cuti separuh Gaji aku... Ya kengkawan aku sekarang sedang bercuti separuh gaji untuk menjaga Iffat dan Ikhwan... sebab separuh gaji ialah keran menjaga Iffat yang sakit... kalu tak aku kena Tanpa Gaji... Aku cuti ni pun pelbagai kontroversi dan dugaan yang datang ...hukhuk

So mulai semalam Insya Allah aku akan sentiasa mengupdate blog aku ni dengan aktiviti harian aku yer... Entri kat bawah ni adalah aktiviti untuk hari ni.. Esok punya aktiviti lain sket...hehheheeh..

ok semua.. cau cin cau....

1 comment:

nn said...

hmmm...nak cuti separuh gaji pun ada kontroversi jugak ke? sabar jerlah kak. bukan saje2 nak amek cuti nih. mereka xberada di tempat akak, senanglah cakap.. apapapun... selamat bercuti kak. update blog sokmo yea. dan kepada mummy akak, selamat pergi dan balik. semoga dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang masa berada di Tanah Suci.