Sunday, May 29, 2011

Losyen Mustajab - Lime and Ginger Extract

Kenkawan, selalunya setiap post saya di blog ini hanyalah gambar saje.. tapi hari ni saya nak letak gambar dan citer.. saya nak berkongsi dengan kengkawan sekalian mengenai Losyen Mustajab - Lime and Ginger Extract.


Kengkawan saya ingin memperkenalkan satu cream yang saya guna untuk mengempiskan perut dan membuang angin di badan saya. Krim ini kegunaannya banyak .. Boleh digunakan untuk urutan seluruh badan, untuk membakar lemak, melangsingkan badan, kurangkan kedut pada kulit, menyingkirkan toksin dan kegunaan seluruh keluarga yer..



Cara penggunaan nya ialah sapu pada tempat yang bermasalah.. urut secara perlahan-lahan dan boleh digunakan sekerap mungkin..


PERINGATAN : Losyen ini tidak sesuai untuk bayi yer..

No comments: